Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dodane Poniedziałek, 22 Lutego 2016, 11:54:28, ID ogłoszenia: 4391
Do negocjacji
Specjalista ds. Obsługi Klienta
36XJK5SZ9V5E_4391_specjalista_ds_obslugi_klienta.png
Wyświetleń: 801

Opis ogłoszenia Specjalista ds. Obsługi Klienta

Synergia Konsulting (Certyfikat Agencji Zatrudnienia nr 5878) jest polską firmą doradczo-konsultingową specjalizującą się w dostarczaniu najlepszej jakości, twórczych rozwiązań z zakresu rekrutacji menedżerów oraz specjalistów najwyższej klasy.

W chwili obecnej, w imieniu naszego klienta, poszukujemy najlepszych kandydatów gotowych objąć stanowisko:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA 
miejsce pracy: Zielona Góra

Kim jest nasz klient?

-firmą z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej;
-jednym z pionierów technologii druku soczewkowego w Polsce;

Kogo poszukuje nasz klient?
Krótko mówiąc:

-osoby z min. rocznym doświadczeniem w sprzedaży (w branży reklamowej mile widziane);
-osoby odpowiedzialnej za przygotowywanie ofert i kalkulacji dla Klientów;
-osoby rozpoznającej potrzeby Klientów i odpowiedzialnej za budowanie stałych relacji;
-osoby zaangażowanej, samodzielnej i umiejącej podjąć inicjatywę w działaniu;
-osoby posługującej się językiem niemieckim lub angielskim w stopniu komunikatywnym (kontakt mailowy i telefoniczny z Klientem);
-dodatkowym atutem będzie dyspozycyjność.

Na codzienną pracę Specjalisty ds. obsługi klienta składają się:

-aktywne pozyskiwanie i obsługa Klientów, na terenie kraju, lecz przede wszystkim za granicą;
-wykonywanie kalkulacji, przygotowywanie ofert dostosowanych do wymagań i potrzeb Klientów;
-zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta poprzez m.in. ścisłą współpracę z działem realizacji.

NIE APLIKUJ jeśli oczekujesz:

-nudnej przewidywalnej pracy w przeciętnej firmie oferującej przeciętny produkt

Jeśli NATOMIAST oczekujesz:

-pracy w stabilnej firmie o szerokim zasięgu oferującej produkty z „najwyższej półki”
-atrakcyjnych warunków zatrudnienia;
-codziennej pracy z najlepszymi;
-związania się z pracodawcą, który potrafi docenić Twoje zaangażowanie i ciężką pracę
-a dodatkowo pracowałaś/eś już na stanowiskach związanych ze sprzedażą lub obsługą klienta

i … postawiłaś/eś znak = między swoimi oczekiwaniami a wymaganiami naszego klienta ...

… stwórzmy wspólnie efekt synergii!

Nasza sugestia – dobrym rozpoczęciem znajomości będzie Twoje CV – pochwal się nim – pamiętając, aby dokładnie opisać swoje sukcesy, doświadczenie sprzedażowe oraz zarządzanie zespołem.

Prześlij je na adres: marta.jablonska@efekt-synergia.pl pamiętając, że w każdym momencie możesz skontaktować się z nami także osobiście, telefonicznie, poprzez media społecznościowe …

Decyzję pozostawiamy Tobie!

Prosimy również o umieszczenie w CV klauzuli:

„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji: (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. Obsługi Klienta

Synergia Konsulting (Certyfikat Agencji Zatrudnienia nr 5878) jest polską firmą doradczo-konsultingową specjalizującą się w dostarczaniu najlepszej jakości, twórczych rozwiązań z zakresu rekrutacji menedżerów oraz specjalistów najwyższej klasy.

W chwili obecnej, w imieniu naszego klienta, poszukujemy najlepszych kandydatów gotowych objąć stanowisko:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA 
miejsce pracy: Zielona Góra

Kim jest nasz klient?

-firmą z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej;
-jednym z pionierów technologii druku soczewkowego w Polsce;

Kogo poszukuje nasz klient?
Krótko mówiąc:

-osoby z min. rocznym doświadczeniem w sprzedaży (w branży reklamowej mile widziane);
-osoby odpowiedzialnej za przygotowywanie ofert i kalkulacji dla Klientów;
-osoby rozpoznającej potrzeby Klientów i odpowiedzialnej za budowanie stałych relacji;
-osoby zaangażowanej, samodzielnej i umiejącej podjąć inicjatywę w działaniu;
-osoby posługującej się językiem niemieckim lub angielskim w stopniu komunikatywnym (kontakt mailowy i telefoniczny z Klientem);
-dodatkowym atutem będzie dyspozycyjność.

Na codzienną pracę Specjalisty ds. obsługi klienta składają się:

-aktywne pozyskiwanie i obsługa Klientów, na terenie kraju, lecz przede wszystkim za granicą;
-wykonywanie kalkulacji, przygotowywanie ofert dostosowanych do wymagań i potrzeb Klientów;
-zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta poprzez m.in. ścisłą współpracę z działem realizacji.

NIE APLIKUJ jeśli oczekujesz:

-nudnej przewidywalnej pracy w przeciętnej firmie oferującej przeciętny produkt

Jeśli NATOMIAST oczekujesz:

-pracy w stabilnej firmie o szerokim zasięgu oferującej produkty z „najwyższej półki”
-atrakcyjnych warunków zatrudnienia;
-codziennej pracy z najlepszymi;
-związania się z pracodawcą, który potrafi docenić Twoje zaangażowanie i ciężką pracę
-a dodatkowo pracowałaś/eś już na stanowiskach związanych ze sprzedażą lub obsługą klienta

i … postawiłaś/eś znak = między swoimi oczekiwaniami a wymaganiami naszego klienta ...

… stwórzmy wspólnie efekt synergii!

Nasza sugestia – dobrym rozpoczęciem znajomości będzie Twoje CV – pochwal się nim – pamiętając, aby dokładnie opisać swoje sukcesy, doświadczenie sprzedażowe oraz zarządzanie zespołem.

Prześlij je na adres: marta.jablonska@efekt-synergia.pl pamiętając, że w każdym momencie możesz skontaktować się z nami także osobiście, telefonicznie, poprzez media społecznościowe …

Decyzję pozostawiamy Tobie!

Prosimy również o umieszczenie w CV klauzuli:

„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji: (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.