Koordynator Pracowników Tymczasowych

Dodane Piątek, 20 Marca 2015, 11:13:07, ID ogłoszenia: 1658
Do negocjacji
Koordynator Pracowników Tymczasowych
Wyświetleń: 1016

Opis ogłoszenia Koordynator Pracowników Tymczasowych

Do biura naszej firmy zlokalizowanego w Nowej Soli na terenie Parku Technologicznego Interior, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:


KOORDYNATOR PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH
/miejsce pracy: Nowa Sól, woj. lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych
• Prowadzenie rozmów z kandydatami oraz umawianie ich na spotkania rekrutacyjne
• Przygotowywanie projektów umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem
• Kierowanie pracowników na badania lekarskie
• Administracja aktami osobowymi pracowników (dbanie o ich aktualizację i archiwizację)
• Prowadzenie ewidencji czasu pracy ( w tym nadzór nad ewidencją nieobecności)
• Ustalanie uprawnień pracowników do urlopu wypoczynkowego
• Sporządzanie świadectw pracy
• Dbałość o utrzymanie dobrych relacji z osobą reprezentującą Pracodawcę
• Tworzenie raportów, statystyk, prezentacji stosownie do poleceń przełożonego


WYMAGANIA:
• Wykształcenie min. średnie
• Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( w szczególności programów WORD oraz EXCEL) – warunek konieczny
• Komunikatywność i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
• Dobra organizacja pracy własnej
• Samodzielności
• Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
• Czynne prawo jazdy kat. B


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych na adres mailowy: iwona.zurek@audit.com.pl,
tel. 502 679 369

Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335

Opis ogłoszenia - Koordynator Pracowników Tymczasowych

Do biura naszej firmy zlokalizowanego w Nowej Soli na terenie Parku Technologicznego Interior, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:


KOORDYNATOR PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH
/miejsce pracy: Nowa Sól, woj. lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych
• Prowadzenie rozmów z kandydatami oraz umawianie ich na spotkania rekrutacyjne
• Przygotowywanie projektów umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem
• Kierowanie pracowników na badania lekarskie
• Administracja aktami osobowymi pracowników (dbanie o ich aktualizację i archiwizację)
• Prowadzenie ewidencji czasu pracy ( w tym nadzór nad ewidencją nieobecności)
• Ustalanie uprawnień pracowników do urlopu wypoczynkowego
• Sporządzanie świadectw pracy
• Dbałość o utrzymanie dobrych relacji z osobą reprezentującą Pracodawcę
• Tworzenie raportów, statystyk, prezentacji stosownie do poleceń przełożonego


WYMAGANIA:
• Wykształcenie min. średnie
• Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( w szczególności programów WORD oraz EXCEL) – warunek konieczny
• Komunikatywność i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
• Dobra organizacja pracy własnej
• Samodzielności
• Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
• Czynne prawo jazdy kat. B


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych na adres mailowy: iwona.zurek@audit.com.pl,
tel. 502 679 369

Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335