Zielona Góra i okolice - poszukujemy archiwistów z doświadczeniem
Dodane Wtorek, 30 Czerwca 2015, 14:30:12, ID ogłoszenia: 2584Opis ogłoszenia Zielona Góra i okolice - poszukujemy archiwistów z doświadczeniem
ArchiDoc SA – lider na rynku nowoczesnych usług biznesowych w obszarze zarządzania dokumentami w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje archiwistów chętnych do współpracy:
Archiwista
Miejsce pracy – Zielona Góra i okolice
Nr. ref: archiwista_zg
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- porządkowanie akt, w tym:
• kwalifikowanie i klasyfikowanie dokumentacji zgodnie z przepisami
• opisywanie jednostek aktowych
• sporządzanie ewidencji porządkowanych akt (spisy zdawczo – odbiorcze, wykazy spisów zdawczo – odbiorczych)
• brakowanie akt wraz z przygotowywaniem spisów dokumentacji niearchiwalnej i protokołów oceny dokumentacji niearchiwalnej
- wprowadzanie danych z dokumentów do elektronicznych rejestrów
WYMAGANIA:
- minimum 2 - letnie doświadczenie w porządkowaniu dokumentacji kategorii A oraz B
- znajomość przepisów kancelaryjno - archiwalnych
- gotowość do wyjazdów służbowych i pracy w terenie
- dyspozycyjność we wskazanym przez pracodawcę terminie
- wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie kierunkowe w dziedzinie archiwistyki)
- znajomość obsługi pakietu MS Office
- dokładność i odpowiedzialność
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
- pracę w formie czasowych zleceń
- szkolenie wstępne
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem na rynku w obszarze archiwizacji i zarządzania dokumentami
Osoby zainteresowane w/w ofertą pracy zapraszamy do przesłania CV. W tytule wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska oraz numer referencyjny.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).
Opis ogłoszenia - Zielona Góra i okolice - poszukujemy archiwistów z doświadczeniem
ArchiDoc SA – lider na rynku nowoczesnych usług biznesowych w obszarze zarządzania dokumentami w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje archiwistów chętnych do współpracy:
Archiwista
Miejsce pracy – Zielona Góra i okolice
Nr. ref: archiwista_zg
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- porządkowanie akt, w tym:
• kwalifikowanie i klasyfikowanie dokumentacji zgodnie z przepisami
• opisywanie jednostek aktowych
• sporządzanie ewidencji porządkowanych akt (spisy zdawczo – odbiorcze, wykazy spisów zdawczo – odbiorczych)
• brakowanie akt wraz z przygotowywaniem spisów dokumentacji niearchiwalnej i protokołów oceny dokumentacji niearchiwalnej
- wprowadzanie danych z dokumentów do elektronicznych rejestrów
WYMAGANIA:
- minimum 2 - letnie doświadczenie w porządkowaniu dokumentacji kategorii A oraz B
- znajomość przepisów kancelaryjno - archiwalnych
- gotowość do wyjazdów służbowych i pracy w terenie
- dyspozycyjność we wskazanym przez pracodawcę terminie
- wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie kierunkowe w dziedzinie archiwistyki)
- znajomość obsługi pakietu MS Office
- dokładność i odpowiedzialność
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
- pracę w formie czasowych zleceń
- szkolenie wstępne
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem na rynku w obszarze archiwizacji i zarządzania dokumentami
Osoby zainteresowane w/w ofertą pracy zapraszamy do przesłania CV. W tytule wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska oraz numer referencyjny.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).