Technik Mobilny – Serwisant Terminali Płatniczych i Systemu Kolejkowego
Dodane Wtorek, 04 Grudnia 2018, 15:26:34, ID ogłoszenia: 15394Opis ogłoszenia Technik Mobilny – Serwisant Terminali Płatniczych i Systemu Kolejkowego
Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania.
Mellon Poland jest laureatem licznych nagród w tym „Gepardy Biznesu 2016”, którą Instytut Europejskiego Biznesu przyznał za wzrost wartości spółki o 21,8%.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Technik Mobilny – Serwisant Terminali Płatniczych i Systemu Kolejkowego
Do obowiązków należeć będzie:
• instalacja i deinstalacja terminali płatniczych,
• serwis terminali płatniczych,
• serwis systemów kolejkowych,
• szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach),
• weryfikacja otrzymanego sprzętu,
• wysyłka oraz odbiór terminali.
Oczekujemy:
• min. 2 lat doświadczenia w zakresie świadczenia usług serwisowych,
• prawa jazdy,
• wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
• możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, zlecenie, lub współpraca na zasadzie B2B,
• współpracę umożliwiającą rozszerzenie zakresu świadczonych usług w obsługiwanym obszarze,
• możliwość rozwoju w międzynarodowej, największej na polskim rynku firmie serwisującej terminale POS,
• dużą samodzielność pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o załączanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres rekrutacja.it@mellon.com.pl
Opis ogłoszenia - Technik Mobilny – Serwisant Terminali Płatniczych i Systemu Kolejkowego
Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania.
Mellon Poland jest laureatem licznych nagród w tym „Gepardy Biznesu 2016”, którą Instytut Europejskiego Biznesu przyznał za wzrost wartości spółki o 21,8%.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Technik Mobilny – Serwisant Terminali Płatniczych i Systemu Kolejkowego
Do obowiązków należeć będzie:
• instalacja i deinstalacja terminali płatniczych,
• serwis terminali płatniczych,
• serwis systemów kolejkowych,
• szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach),
• weryfikacja otrzymanego sprzętu,
• wysyłka oraz odbiór terminali.
Oczekujemy:
• min. 2 lat doświadczenia w zakresie świadczenia usług serwisowych,
• prawa jazdy,
• wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
• możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, zlecenie, lub współpraca na zasadzie B2B,
• współpracę umożliwiającą rozszerzenie zakresu świadczonych usług w obsługiwanym obszarze,
• możliwość rozwoju w międzynarodowej, największej na polskim rynku firmie serwisującej terminale POS,
• dużą samodzielność pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o załączanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres rekrutacja.it@mellon.com.pl