Specjalista ds. rekrutacji i organizacji szkoleń w Zielonej Górze

Dodane Czwartek, 12 Kwietnia 2018, 10:25:34, ID ogłoszenia: 12542
Do negocjacji
Specjalista ds. rekrutacji i organizacji szkoleń w Zielonej Górze
Wyświetleń: 752

Opis ogłoszenia Specjalista ds. rekrutacji i organizacji szkoleń w Zielonej Górze

Firma Competence Training & Coaching Barbara Jaśkiewicz świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W 2014 roku zdobyliśmy nagrodę Marszałka Województwa Dolnośląskiego za 1 z 10 najlepszych projektów EFS. W 2015 roku otrzymaliśmy Laur Eksperta za innowacyjne projekty szkoleniowe.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na samodzielne stanowisko:
Specjalista ds. rekrutacji i organizacji szkoleń

Główne zadania:
- przygotowanie dokumentacji dla klientów związanej z pozyskaniem dofinansowania na szkolenia (np. wnioski o dofinansowanie z KFS, szkolenia z BUR),
- wyszukiwanie możliwości dofinansowania do szkoleń dla klientów (KFS, BUR), monitoring dofinansowania (kontakt z PUP, instytucjami realizującymi projekty rozwojowe przez BUR)
- tworzenie ofert szkoleniowych (program, etc.) i umów handlowych,
- poszukiwanie i rekrutacja trenerów prowadzących szkolenia,
- organizacja szkoleń (informowanie uczestników szkoleń, przygotowywanie list obecności, materiałów i certyfikatów przygotowanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami, etc.),
- monitoring realizowanych szkoleń w miejscu ich realizacji,
- przygotowanie dokumentacji szkoleniowej do szkoleń komercyjnych i dofinansowanych (listy obecności, dzienniki zajęć, certyfikaty),
- prowadzenie i aktualizacja rejestrów i ewidencji (baza klientów, rejestry wydawanych certyfikatów, ewidencje czasu pracy)
- współudział w prowadzonych rekrutacjach (liczenie wyników testów diagnostycznych, opracowanie profilu zawodowego kandydata)
- w przypadku trwania działań projektowych z EFS: prowadzenie biura projektu i obsługa bezpośrednia uczestników projektu (przyjmowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, udzielanie informacji telefonicznych),
- opracowanie tekstów na stronę www/social media,
- inne prace biurowe (korespondencja, etc.).

Wymagania:

- wykształcenie wyższe, preferowani absolwenci kierunków ścisłych (ewentualnie administracja, księgowość)
- min. 2- letnie doświadczenie zawodowe w pracy biurowej/administracyjnej/księgowości, mile widziane doświadczenie w pracy przy projektach unijnych lub w branży szkoleniowej lub księgowej
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Outlook), obsługa narzędzi Google,
- „analityczny umysł” – zamiłowanie do pracy z danymi, liczbami, umiejętność analizy i wyciągania trafnych wniosków
- dokładność i skrupulatność w przygotowaniu i prowadzeniu dokumentacji szkoleniowej
- szczegółowość, drobiazgowość (analiza i kontrola wewnętrzna przygotowywanych w firmie dokumentów, samokontrola)
- zmysł organizacyjny,
- wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętność obsługi klientów,
- umiejętność planowania oraz organizacji pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania , szybkie tempo pracy (praca na samodzielnym stanowisku)
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów w obrębie woj. lubuskiego i dolnośląskiego (monitoring organizowanych szkoleń).


Miejsce pracy: Zielona Góra , ul. Botaniczna 70

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. rekrutacji i organizacji szkoleń w Zielonej Górze

Firma Competence Training & Coaching Barbara Jaśkiewicz świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W 2014 roku zdobyliśmy nagrodę Marszałka Województwa Dolnośląskiego za 1 z 10 najlepszych projektów EFS. W 2015 roku otrzymaliśmy Laur Eksperta za innowacyjne projekty szkoleniowe.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na samodzielne stanowisko:
Specjalista ds. rekrutacji i organizacji szkoleń

Główne zadania:
- przygotowanie dokumentacji dla klientów związanej z pozyskaniem dofinansowania na szkolenia (np. wnioski o dofinansowanie z KFS, szkolenia z BUR),
- wyszukiwanie możliwości dofinansowania do szkoleń dla klientów (KFS, BUR), monitoring dofinansowania (kontakt z PUP, instytucjami realizującymi projekty rozwojowe przez BUR)
- tworzenie ofert szkoleniowych (program, etc.) i umów handlowych,
- poszukiwanie i rekrutacja trenerów prowadzących szkolenia,
- organizacja szkoleń (informowanie uczestników szkoleń, przygotowywanie list obecności, materiałów i certyfikatów przygotowanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami, etc.),
- monitoring realizowanych szkoleń w miejscu ich realizacji,
- przygotowanie dokumentacji szkoleniowej do szkoleń komercyjnych i dofinansowanych (listy obecności, dzienniki zajęć, certyfikaty),
- prowadzenie i aktualizacja rejestrów i ewidencji (baza klientów, rejestry wydawanych certyfikatów, ewidencje czasu pracy)
- współudział w prowadzonych rekrutacjach (liczenie wyników testów diagnostycznych, opracowanie profilu zawodowego kandydata)
- w przypadku trwania działań projektowych z EFS: prowadzenie biura projektu i obsługa bezpośrednia uczestników projektu (przyjmowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, udzielanie informacji telefonicznych),
- opracowanie tekstów na stronę www/social media,
- inne prace biurowe (korespondencja, etc.).

Wymagania:

- wykształcenie wyższe, preferowani absolwenci kierunków ścisłych (ewentualnie administracja, księgowość)
- min. 2- letnie doświadczenie zawodowe w pracy biurowej/administracyjnej/księgowości, mile widziane doświadczenie w pracy przy projektach unijnych lub w branży szkoleniowej lub księgowej
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Outlook), obsługa narzędzi Google,
- „analityczny umysł” – zamiłowanie do pracy z danymi, liczbami, umiejętność analizy i wyciągania trafnych wniosków
- dokładność i skrupulatność w przygotowaniu i prowadzeniu dokumentacji szkoleniowej
- szczegółowość, drobiazgowość (analiza i kontrola wewnętrzna przygotowywanych w firmie dokumentów, samokontrola)
- zmysł organizacyjny,
- wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętność obsługi klientów,
- umiejętność planowania oraz organizacji pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania , szybkie tempo pracy (praca na samodzielnym stanowisku)
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów w obrębie woj. lubuskiego i dolnośląskiego (monitoring organizowanych szkoleń).


Miejsce pracy: Zielona Góra , ul. Botaniczna 70

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.