Specjalista ds. marketingu z językiem niemieckim

Dodane Poniedziałek, 06 Marca 2023, 15:08:15, ID ogłoszenia: 59936
8 000 zł
Specjalista ds. marketingu z językiem niemieckim
Wyświetleń: 31

Opis ogłoszenia Specjalista ds. marketingu z językiem niemieckim

KLUCZOWE ZADANIA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ:
-Analiza danych z Google Analytics, Search Console, Google Adwords, Merchant Center i rekomendowanie działań marketingowych
-Planowanie, monitorowanie, analiza kampanii reklamowych/promocyjnych oraz zarządzanie budżetem realizowanych kampanii
-Przygotowanie prezentacji, zestawień, raportów i rekomendacji, obsługa Data Studio
-Koordynowanie i raportowanie pracy agencji zewnętrznych
-Współpraca z działem graficznym, IT, prawnym
-Monitorowanie i analizowanie rynku, zachowań konsumenckich, działań konkurencji, aktualnych trendów w zakresie komunikacji
-Współtworzenie i planowanie działań z zakresu komunikacji, online dla Marki (m.in. mailingi, landing pages, display, content marketing, SEO/SEM)

JESTEŚ IDEALNĄ OSOBĄ, JEŚLI:
-Masz minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
-Znasz język niemiecki na poziomie min. B1/B2
-Posiadasz doświadczenie w planowaniu, przeprowadzaniu oraz raportowaniu kampanii promocyjnych oraz zarządzaniu budżetem reklamowym

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
-Znajomość języka angielskiego
-Znajomość SEO/SEM
-Praktyczna znajomość narzędzi marketing automation

MAMY DLA CIEBIE:
-System pracy hybrydowej
-Ubezpieczenie zdrowotne
-Możliwość szkoleń
-System premiowy

WYNAGRODZENIE:
8 000 – 10 000 zł brutto, UOP / netto, B2B

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. marketingu z językiem niemieckim

KLUCZOWE ZADANIA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ:
-Analiza danych z Google Analytics, Search Console, Google Adwords, Merchant Center i rekomendowanie działań marketingowych
-Planowanie, monitorowanie, analiza kampanii reklamowych/promocyjnych oraz zarządzanie budżetem realizowanych kampanii
-Przygotowanie prezentacji, zestawień, raportów i rekomendacji, obsługa Data Studio
-Koordynowanie i raportowanie pracy agencji zewnętrznych
-Współpraca z działem graficznym, IT, prawnym
-Monitorowanie i analizowanie rynku, zachowań konsumenckich, działań konkurencji, aktualnych trendów w zakresie komunikacji
-Współtworzenie i planowanie działań z zakresu komunikacji, online dla Marki (m.in. mailingi, landing pages, display, content marketing, SEO/SEM)

JESTEŚ IDEALNĄ OSOBĄ, JEŚLI:
-Masz minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
-Znasz język niemiecki na poziomie min. B1/B2
-Posiadasz doświadczenie w planowaniu, przeprowadzaniu oraz raportowaniu kampanii promocyjnych oraz zarządzaniu budżetem reklamowym

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
-Znajomość języka angielskiego
-Znajomość SEO/SEM
-Praktyczna znajomość narzędzi marketing automation

MAMY DLA CIEBIE:
-System pracy hybrydowej
-Ubezpieczenie zdrowotne
-Możliwość szkoleń
-System premiowy

WYNAGRODZENIE:
8 000 – 10 000 zł brutto, UOP / netto, B2B