Specjalista ds. Finansowo-Administracyjnych
Dodane Wtorek, 24 Stycznia 2017, 13:01:14, ID ogłoszenia: 7444Opis ogłoszenia Specjalista ds. Finansowo-Administracyjnych
Dla naszego Klienta firmy z branży paliwowej, zajmującej się sprzedażą produktów asfaltowych, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Finansowo-Administracyjnych
Miejsce pracy: Zielona Góra
Numer Referencyjny SAF/2017/OW
Opis stanowiska:
- Udział w codziennej realizacji zadań związanych m.in. z profesjonalną obsługą Klienta biznesowego:
- Wystawianie faktur,
- Analiza i kontrola zamówień oraz należności,
- Ustalanie sald rozliczeniowych na podstawie zaksięgowanych wyciągów bankowych przez dział księgowości w Warszawie,
- Wystawianie not odsetkowych, ustalanie sald rozliczeniowych z klientami,
- Opracowywanie wewnętrznych raportów finansowych i biznesowych,
- Ustalanie i zarządzanie przyznanymi limitami kredytowymi,
- „Miękka” windykacja,
- Współpraca z innymi działami w firmie oraz z podmiotami zewnętrznymi,
- Zarządzanie biurem i dbałość o dostęp do niezbędnych materiałów biurowych,
Wymagania:
• Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i wysoka kultura osobista,
• Umiejętność współpracy z klientem w tym klientem biznesowym,
• Rozwinięta zdolność analitycznego myślenia,
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
• Gotowość do wyjazdów służbowych,
• Biegła znajomość MS Office: World, Excel, Power Point,
• Doświadczenie w pracy z systemem ERP Optima, będzie dodatkowym atutem;
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Przyjazna atmosfera i praca z ludźmi z pasją,
• Możliwość poznania ciekawej branży i rozwoju zawodowego,
• Szkolenia,
• Niezbędne narzędzia służbowe (laptop, telefon komórkowy);
Opis ogłoszenia - Specjalista ds. Finansowo-Administracyjnych
Dla naszego Klienta firmy z branży paliwowej, zajmującej się sprzedażą produktów asfaltowych, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Finansowo-Administracyjnych
Miejsce pracy: Zielona Góra
Numer Referencyjny SAF/2017/OW
Opis stanowiska:
- Udział w codziennej realizacji zadań związanych m.in. z profesjonalną obsługą Klienta biznesowego:
- Wystawianie faktur,
- Analiza i kontrola zamówień oraz należności,
- Ustalanie sald rozliczeniowych na podstawie zaksięgowanych wyciągów bankowych przez dział księgowości w Warszawie,
- Wystawianie not odsetkowych, ustalanie sald rozliczeniowych z klientami,
- Opracowywanie wewnętrznych raportów finansowych i biznesowych,
- Ustalanie i zarządzanie przyznanymi limitami kredytowymi,
- „Miękka” windykacja,
- Współpraca z innymi działami w firmie oraz z podmiotami zewnętrznymi,
- Zarządzanie biurem i dbałość o dostęp do niezbędnych materiałów biurowych,
Wymagania:
• Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i wysoka kultura osobista,
• Umiejętność współpracy z klientem w tym klientem biznesowym,
• Rozwinięta zdolność analitycznego myślenia,
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
• Gotowość do wyjazdów służbowych,
• Biegła znajomość MS Office: World, Excel, Power Point,
• Doświadczenie w pracy z systemem ERP Optima, będzie dodatkowym atutem;
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Przyjazna atmosfera i praca z ludźmi z pasją,
• Możliwość poznania ciekawej branży i rozwoju zawodowego,
• Szkolenia,
• Niezbędne narzędzia służbowe (laptop, telefon komórkowy);