Regionalny Manager ds. Klienta Firmowego
Dodane Piątek, 20 Października 2017, 19:48:45, ID ogłoszenia: 10622Opis ogłoszenia Regionalny Manager ds. Klienta Firmowego
Carpenter Consulting / IMSA Poland jest zaufanym doradcą, uznanych międzynarodowych i polskich firm, w zakresie rekrutacji i budowy kompetencji kadry zarządzającej i kierowniczej. Jako partner międzynarodowej organizacji IMSA International Executive Search, rekrutujemy kadrę zarządzającą w 24 krajach świata.
Obecnie dla naszego Klienta, Banku o ponad 150 oddziałach w Polsce, który wchodzi w skład jednej z największych instytucji finansowych na świecie, poszukujemy osoby na nowotworzone stanowisko:
REGIONALNY MANAGER DS. KLIENTA FIRMOWEGO
Miejsce pracy: Zielona Góra/ lub Nowa Sól /lub Gorzów Wielkopolski/ lub Głogów
Zakres obowiązków:
• odpowiedzialność za realizację celów przychodowych w obszarze Small Business Banking,
• opracowywanie, wdrażanie a następnie monitorowanie działań sprzedażowych w podległym obszarze,
• współpraca z 5 oddziałami detalicznymi w zakresie sprzedaży produktów SBB,
• rekomendowanie oraz podejmowanie decyzji kredytowych w zakresie posiadanych kompetencji,
• współpraca z Ryzykiem Kredytowym oraz innymi jednostkami Banku,
• szkolenie i motywowanie Doradców Banku w zakresie oferty oraz procesu SBB,
• tworzenie kultury pracy skoncentrowanej na doskonałej obsłudze Klienta i jakości usług,
• ustalanie celów, kreowanie i wdrażanie działań w celu utrzymania efektywności,
Wymagania:
• minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta biznesowego (w tym doświadczenie w obsłudze Klienta z segmentu Small Business Banking),
• wiedza z zakresu oferty produktowej dla klienta SBB i analizy finansowej Klienta biznesowego (umiejętność czytania dokumentów finansowych),
• wysoka efektywność pracy w tym umiejętność nadawania zadaniom priorytetów,
• komunikatywność oraz umiejętność przekazywania wiedzy,
• wysoka kultura osobistej oraz etyka pracy,
• umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność budowania relacji,
• samodzielność, inicjatywa w działaniu oraz orientacji na wynik,
• umiejętność radzenia sobie ze stresem,
• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z ekonomią i finansami),
• umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
• prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych,
Oferujemy:
• stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
• atrakcyjne i konkurencyjne na rynku wynagrodzenie,
• niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop, samochód (do użytkowania również w celach prywatnych),
• rozwój w międzynarodowej stabilnej firmie,
• prywatny pakiet medyczny,
• kartę Benefis
Kontakt:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aktualnego CV na adres: ms@carpenterconsulting.pl wpisując w temacie wiadomości: "Regionalny Manager".
Opis ogłoszenia - Regionalny Manager ds. Klienta Firmowego
Carpenter Consulting / IMSA Poland jest zaufanym doradcą, uznanych międzynarodowych i polskich firm, w zakresie rekrutacji i budowy kompetencji kadry zarządzającej i kierowniczej. Jako partner międzynarodowej organizacji IMSA International Executive Search, rekrutujemy kadrę zarządzającą w 24 krajach świata.
Obecnie dla naszego Klienta, Banku o ponad 150 oddziałach w Polsce, który wchodzi w skład jednej z największych instytucji finansowych na świecie, poszukujemy osoby na nowotworzone stanowisko:
REGIONALNY MANAGER DS. KLIENTA FIRMOWEGO
Miejsce pracy: Zielona Góra/ lub Nowa Sól /lub Gorzów Wielkopolski/ lub Głogów
Zakres obowiązków:
• odpowiedzialność za realizację celów przychodowych w obszarze Small Business Banking,
• opracowywanie, wdrażanie a następnie monitorowanie działań sprzedażowych w podległym obszarze,
• współpraca z 5 oddziałami detalicznymi w zakresie sprzedaży produktów SBB,
• rekomendowanie oraz podejmowanie decyzji kredytowych w zakresie posiadanych kompetencji,
• współpraca z Ryzykiem Kredytowym oraz innymi jednostkami Banku,
• szkolenie i motywowanie Doradców Banku w zakresie oferty oraz procesu SBB,
• tworzenie kultury pracy skoncentrowanej na doskonałej obsłudze Klienta i jakości usług,
• ustalanie celów, kreowanie i wdrażanie działań w celu utrzymania efektywności,
Wymagania:
• minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta biznesowego (w tym doświadczenie w obsłudze Klienta z segmentu Small Business Banking),
• wiedza z zakresu oferty produktowej dla klienta SBB i analizy finansowej Klienta biznesowego (umiejętność czytania dokumentów finansowych),
• wysoka efektywność pracy w tym umiejętność nadawania zadaniom priorytetów,
• komunikatywność oraz umiejętność przekazywania wiedzy,
• wysoka kultura osobistej oraz etyka pracy,
• umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność budowania relacji,
• samodzielność, inicjatywa w działaniu oraz orientacji na wynik,
• umiejętność radzenia sobie ze stresem,
• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z ekonomią i finansami),
• umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
• prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych,
Oferujemy:
• stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
• atrakcyjne i konkurencyjne na rynku wynagrodzenie,
• niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop, samochód (do użytkowania również w celach prywatnych),
• rozwój w międzynarodowej stabilnej firmie,
• prywatny pakiet medyczny,
• kartę Benefis
Kontakt:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aktualnego CV na adres: ms@carpenterconsulting.pl wpisując w temacie wiadomości: "Regionalny Manager".