Regionalny Manager ds. Klienta Firmowego

Dodane Piątek, 20 Października 2017, 19:48:45, ID ogłoszenia: 10622
Do negocjacji
Regionalny Manager ds. Klienta Firmowego
Wyświetleń: 746

Opis ogłoszenia Regionalny Manager ds. Klienta Firmowego

Carpenter Consulting / IMSA Poland jest zaufanym doradcą, uznanych międzynarodowych i polskich firm, w zakresie rekrutacji i budowy kompetencji kadry zarządzającej i kierowniczej. Jako partner międzynarodowej organizacji IMSA International Executive Search, rekrutujemy kadrę zarządzającą w 24 krajach świata.

Obecnie dla naszego Klienta, Banku o ponad 150 oddziałach w Polsce, który wchodzi w skład jednej z największych instytucji finansowych na świecie, poszukujemy osoby na nowotworzone stanowisko:

REGIONALNY MANAGER DS. KLIENTA FIRMOWEGO


Miejsce pracy: Zielona Góra/ lub Nowa Sól /lub Gorzów Wielkopolski/ lub Głogów

Zakres obowiązków:

• odpowiedzialność za realizację celów przychodowych w obszarze Small Business Banking,
• opracowywanie, wdrażanie a następnie monitorowanie działań sprzedażowych w podległym obszarze,
• współpraca z 5 oddziałami detalicznymi w zakresie sprzedaży produktów SBB,
• rekomendowanie oraz podejmowanie decyzji kredytowych w zakresie posiadanych kompetencji,
• współpraca z Ryzykiem Kredytowym oraz innymi jednostkami Banku,
• szkolenie i motywowanie Doradców Banku w zakresie oferty oraz procesu SBB,
• tworzenie kultury pracy skoncentrowanej na doskonałej obsłudze Klienta i jakości usług,
• ustalanie celów, kreowanie i wdrażanie działań w celu utrzymania efektywności,

Wymagania:

• minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta biznesowego (w tym doświadczenie w obsłudze Klienta z segmentu Small Business Banking),
• wiedza z zakresu oferty produktowej dla klienta SBB i analizy finansowej Klienta biznesowego (umiejętność czytania dokumentów finansowych),
• wysoka efektywność pracy w tym umiejętność nadawania zadaniom priorytetów,
• komunikatywność oraz umiejętność przekazywania wiedzy,
• wysoka kultura osobistej oraz etyka pracy,
• umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność budowania relacji,
• samodzielność, inicjatywa w działaniu oraz orientacji na wynik,
• umiejętność radzenia sobie ze stresem,
• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z ekonomią i finansami),
• umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
• prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych,

Oferujemy:

• stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
• atrakcyjne i konkurencyjne na rynku wynagrodzenie,
• niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop, samochód (do użytkowania również w celach prywatnych),
• rozwój w międzynarodowej stabilnej firmie,
• prywatny pakiet medyczny,
• kartę Benefis

Kontakt:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aktualnego CV na adres: ms@carpenterconsulting.pl wpisując w temacie wiadomości: "Regionalny Manager".


Opis ogłoszenia - Regionalny Manager ds. Klienta Firmowego

Carpenter Consulting / IMSA Poland jest zaufanym doradcą, uznanych międzynarodowych i polskich firm, w zakresie rekrutacji i budowy kompetencji kadry zarządzającej i kierowniczej. Jako partner międzynarodowej organizacji IMSA International Executive Search, rekrutujemy kadrę zarządzającą w 24 krajach świata.

Obecnie dla naszego Klienta, Banku o ponad 150 oddziałach w Polsce, który wchodzi w skład jednej z największych instytucji finansowych na świecie, poszukujemy osoby na nowotworzone stanowisko:

REGIONALNY MANAGER DS. KLIENTA FIRMOWEGO


Miejsce pracy: Zielona Góra/ lub Nowa Sól /lub Gorzów Wielkopolski/ lub Głogów

Zakres obowiązków:

• odpowiedzialność za realizację celów przychodowych w obszarze Small Business Banking,
• opracowywanie, wdrażanie a następnie monitorowanie działań sprzedażowych w podległym obszarze,
• współpraca z 5 oddziałami detalicznymi w zakresie sprzedaży produktów SBB,
• rekomendowanie oraz podejmowanie decyzji kredytowych w zakresie posiadanych kompetencji,
• współpraca z Ryzykiem Kredytowym oraz innymi jednostkami Banku,
• szkolenie i motywowanie Doradców Banku w zakresie oferty oraz procesu SBB,
• tworzenie kultury pracy skoncentrowanej na doskonałej obsłudze Klienta i jakości usług,
• ustalanie celów, kreowanie i wdrażanie działań w celu utrzymania efektywności,

Wymagania:

• minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta biznesowego (w tym doświadczenie w obsłudze Klienta z segmentu Small Business Banking),
• wiedza z zakresu oferty produktowej dla klienta SBB i analizy finansowej Klienta biznesowego (umiejętność czytania dokumentów finansowych),
• wysoka efektywność pracy w tym umiejętność nadawania zadaniom priorytetów,
• komunikatywność oraz umiejętność przekazywania wiedzy,
• wysoka kultura osobistej oraz etyka pracy,
• umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność budowania relacji,
• samodzielność, inicjatywa w działaniu oraz orientacji na wynik,
• umiejętność radzenia sobie ze stresem,
• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z ekonomią i finansami),
• umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
• prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych,

Oferujemy:

• stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
• atrakcyjne i konkurencyjne na rynku wynagrodzenie,
• niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop, samochód (do użytkowania również w celach prywatnych),
• rozwój w międzynarodowej stabilnej firmie,
• prywatny pakiet medyczny,
• kartę Benefis

Kontakt:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aktualnego CV na adres: ms@carpenterconsulting.pl wpisując w temacie wiadomości: "Regionalny Manager".